-: Finlands resan plus bilder :-

Igår morse så drog ju jag och AT mot Finland för AT skulle ställa Elsa i Oulu(Uleborg).En trevlig resa även fast man var trött av att ha klivit upp så tidigt.Och återigen så glömde vi totalt att finnarna lever ju med 1 timme i förväg,men vi hann som tur var :)
Men resan var kul och på tillbaka vägen så var vi förbi IKEA en sväng,tror aldrig de har gått så fort som denna gång att besöka IKEA.Kunde ju inte vara där så länge som man ville,då vi hade Elsa i bilen,fast den stod i skuggan ville man ju vara snabb där inne.
 
Här kommer lite bilder :)
Detta var jag ju bara tvungen att fota.Ser ju bara för roligt ut :)
 
AT som kör bil,min kamera var för snabb på att fota :) Hon hann inte med handen att skymma :)
Ego bild,jag jag vet jag ser inte klock ut,men de bjuder jag på :)
Elsa var slut innan hon enns vart inne i ringen.De var som sagt gode varmt där i Finland :)
AT springer med Elsa i ringen :)
 
Som sagt en bra och solig dag! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0