-: Fredagen den 13 juli :-

Idag jobbade jag mellan 7-13.30 :) Älskar mitt jobb!
 

Idag har jag även ringt och grattat Edwin som fyller hela 7 år idag.Tänk vad tiden går snabbt,tyckte de var nyss AT och Niklas kom hem med honom från bb.
Edwin (som fyller 7 år idag :) ) Tindra,Amadeus och Jonte :)
 
Måste ju även få berätta att två av mina underbara vänner har ju fått barn.Dock inte idag men då jag glömt bort att berätta så fick de hamna i detta inlägg :)
Den ena är Katrin och hennes pojkvän Emil som har fått en söt liten pojke vid namn Viktor.Har inte fått se honom IRL men jag hoppas jag får se honom snart.Så bilden är snodd av Katrin :)
Så jävlat söt! ^^
Och här en bild från NLL :)
 
Och även en kompis som jag känt sen sandlådan dvs Kattis tillsammans med Alexander fått en liten grabb dom med.Han ska heta William :) Här på kortet är han tillsammans med sin storebror Melwin :) Bilden är tagen av Kattis :)
Två coola grabbar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0