-: Hänt sen sist :-

Fy vad kass jag är på att uppdatera denna blogg.
 
Nu ska jag iaf berätta lite om vad som hänt dom senaste dagarna tänkte jag.
 
Helgen spenderades i en bil,var med AT då hon ställde Elsa i Rovanemi och i Gällivare.Svin kul resa var dock svin trött då jag kom hem.Och de säger sig ju sig själv då man har suttit i bil hela helgen och knappt fått nån sömn.Men hade kul iaf! :)
 
Och igår fick jag veta att jag fått jobbet! Svin glad svar ja! Så imorn börjar jag gå på intro och jag ser verkligen framemot detta :) Har tillome plockat ut mina piercingar för gott nu,kan inte ha dom då jag jobbar så då fick dom åka ut för gott i stället.Och de känns konstigt kan jag lova.Har ju haft dom så länge,men ja man vänjer sig :)
 
gammal bild på mig och AT :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0