-: Min midsommar :-

Dagen har vart underbar har njutit i solen,ätit gott och skrattat massor! :)
 
Bilder från dagen
 
Jag
Sally
 
Vart de vattenkrig mellan Tindra,Emmy och Fanny :)
 
Och just då jag slutat filma så slutar de med att Fanny och Emmy dränker varann med vatten och Jenny som sitter bredvid mig skrattar så mycket så att stolen hennes (kass stol) brakar ihop. Jag trodde jag skulle dö av skratt,faaan att jag inte fick med detta på film!
 
Jenny efteråt
Och stolen som är platt,värdelösa stolar
Och Emmy och Fanny som är dyngsura i vatten,men kul hade dom iaf
 
Så detta har vart en bra midsommar.Nu ligger Sally och sover på golvet efter att ha busat hela dagen med Pontus och Tuffe :) Så hon verkar med nöjd över dagen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0