-: Tisdag 26 juni 2012 :-

Har ju glömt att jag har en blogg så nu kanske jag ska ta och uppdatera den lite grann :)
 
En rolig sak har då hänt iaf,i söndas kväll så skrev jag en ansökan på ett jobb och igår så ringde dom ang detta jobb och ville att jag skulle komma på en intervju och på fredag får jag veta om jag får jobbet eller ej.Så nu gäller de att hålla tummar och tår på att jag får de.
 
Idag har hänt lite roliga saker iaf.Dom jag skrev tidigare skulle komma kom igår och dagarna nu är jätte roliga en massa roliga saker händer.Som tex idag har vi vart en sväng ut på storheden och sen drog jag och Anna och barnen till aronsbadet så barnen fick bada.
 
Här är lite bilder från dagen
 
faster Eivor och Amanda
Amanda och Tindra
Amanda och Tindra
Linus
 
Imorn på morgonen så drar vi till Gullön (Arvidsjaur) för att hälsa på min faster Elsa och alla där borta :)
Så de är mycket som händer denna vecka! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0